.

.

maanantai 11. maaliskuuta 2013

Kesää odotellessa

Täällä puhuu Tulppaani Tehtaan puistosta
Kuuletko minua Sadepisara
On ollut kuivaa jo yli kolme viikkoa
Eikä kukaan ole muistanut minua kastella
 

Sadepisara
Auta minua
Tule pian
Ennenkuin kuivun ihan kokonaan
 
 
Korkealla taivaan pilvivuoteella
Herää Tulppaanin kutsuun Sadepisara
Se sanoo hei veljet herätkää
Taas apuamme tarvitaan siis lähdetään.
 
 
Täällä Sadepisara
Kuuleeko Tulppaani
Me ollaan jo matkalla
Minä ja veljeni
 
Koita kestää vielä vähän aikaa
Mä olen jo matkalla
Kestä vielä vähän aikaa
Mä olen jo matkalla
 
 
Sade kasteli kadut, sade kasteli puut, sade kasteli ihmiset
ja se teki ilman niin kevyeksi hengittää
 
Avun sai myös pikku Tulppaani
Hänetkin sade pelasti
 
(J.Karjalainen Tulppani ja Sadepisara)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti